Honda heeft een rijk verleden in de Formule 1, al was het de afgelopen jaren steevast kommer en kwel. Nagenoeg alle racefans herinneren zich de ‘GP2 engine’-uitspraak van Fernando Alonso nog wel. Het geeft treffend aan dat Honda toen vaker het mikpunt van spot was dan dat er iets te vieren viel. In het F1-seizoen 2019 heeft het Japanse merk weer wat kleur op de wangen gekregen, denk maar eens …Blijf lezen
